21 Kasım 2011 Pazartesi

Öğretmenler Günü

Bu yıl pek tadı yok öğretmenler gününün. Kolay değil 75 öğretmen kaybettik depremde. Birini tanıyordum üstelik. Vahit öğretmeni... Demirci'de aynı dönemde okumuştuk. Zor bir zamanımızda bize büyük yardımı dokunmuştu. Ne yapayım diye düşündüm, kullanmayı yeni öğrendiğim Movie Maker programıyla bir video hazırlamaya karar verdim.

 Van'da kaybettiğimiz öğretmenlerimiz anısına, 24 Kasım programımız için hazırladığım videom. Şiiri demek istemem, metnini de ben yazdım.  Öğretmenlerimizi saygıyla anıyorum.


Eğitimhaneye üye olmayıp da videoyu merak edenler için


2 yorum:

  1. merhaba öğretmenim.çalışmalarını eğitimhaneden de takip edip ben de derslerim de kullanıyorum.blog un da çok güzel olmuş.çok başarılı. senin de uğraş ın da öğretmenler gününü kutluyorum. kendinize iyi bakın.(ilyas)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz İlyas Bey :)

    YanıtlaSil