20 Kasım 2011 Pazar

Yeni Haftaya Hazırlık

Nihayet bitti :)
Eğitimhane'deki çalışkan zümrem sevgili Eylülada'nın muhteşem fikrini sınıfımda uyguluyorum. Türkçe dersi için pazar gününden kılavuz kitabı didik didik edip 11 dersi planlıyorum. gerekli tüm görselleri, sunuları, videoları hazırlıyorum. Bu yıl Türkçe derslerim çok daha verimli ve keyifli geçiyor. Teşekkürler Eylülada :)

Hazırladığım sunu

Bu hafta konumuz Ekin'in Heyecanı. Konu içinde Disneyland da geçiyor. bakalım benim lunapark bile görmemiş kuzularım Disneyland'ı hayal edebilecekler mi? Öğretmenliğin en sevdiğim yanı kuzucuklarımı bambaşka dünyalarla tanıştırmak. Hayretten kocaman açılan gözler bana inanılmaz keyif veriyor :)

Evet, herkese iyi bir hafta dilerim :)

12 yorum:

  1. Yeni blog sayfanız hayırlı olsun öğretmenim.Çalışmalarımızı yaparken hep öğrencilerimizin bir adım öteye gidebilmesini hedefliyoruz.Bloğunuzda bana da yer vermeniz onur verici.Çok teşekkür ederim Şebnem öğretmenim.Eğitimhane öğretmenleri olarak birbirimizden çok şey öğrendik.İyi çalışmalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. İlk yorumu gönderen ben:)Yani eylülada1

    YanıtlaSil
  3. Asıl ben size teşekkür ederim öğretmenim :)

    YanıtlaSil
  4. Blog sayfanız hayırlı olsun öğretmenim, çok güzel olmuş. (yağızım99)

    YanıtlaSil
  5. Hocam blogunuz hayırlı olsun.çok güzel olmuş...profil bilgilerinizde Celal Bayar Üniversitesi mezunu olduğunuzu yazmışsınız.ben de 2007 mezunuyum...çalışmalırınızı örnek alarak takip ediyorum emekleriniz için çok teşekkürler....

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim öğretmenim :)

    YanıtlaSil
  7. hocam blogunuz hayırlı olsun. ben sizin eğitimhaneden sıkı takipçinizim. hazırladığınız etkinlikleri çok beğeniyorum. böyle güzel meslektaşlarımın olması beni gururlandırıyor.size teşekkür ederim.
    kamileer

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim öğretmenim :)

    YanıtlaSil
  9. Harikasınız öğretmenim,sizin gibi bu işi sevgiyle yapan insanlara çok ihtiyacı var bu ülkenin.

    YanıtlaSil
  10. Bırak Disneyland'a gitmeyi daha adını bile söyleyemeyen öğrencilerime bu konuyu nasıl anlatıcam ben de merak ediyorum doğrusu :))
    Yardımlarını bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  11. Yeni mi geçiyorsun konuya? Bir sürü fotoğraf gösterdim Disneyland'a ait. Burası Sarıkamış kadar bir lunapark dedim. Bol bol disney çizgi filmi izledik. zaten bildikleri kahramanların yaratıcısının Walt Disney olduğunu öğrenince çok şaşırdılar. Bizde sıkıntı olmadı yeter ki bir şekilde fotoğrafları gösterebil.

    YanıtlaSil