23 Kasım 2011 Çarşamba

Fotoğraf Çekiyoruz

Türkçe metnimizde "amatör" sözcüğünü öğrendik. Her zaman yaptığımız gibi yazdık, anlamını sözlükten bulduk, cümlede kullandık.

       "Ben amatör gördüm."
       "Benim babam amatör."
       "Büyüyünce amatör olacağım." durdurmasam "Benim bir amatörüm var." diye devam edecektik :)

         Baktım olacak gibi değil, kılavuz kitapta küçük bir etkinlik vardı; "Okula fotoğraf makinesi götürün çocuklar fotoğraf çeksin. Sonra ne hissettiklerini sorun" Ben de çocukları gerçekten amatör fotoğrafçı yapmaya karar verdim. Makinemizi aldık. 4'er kişilik gruplara ayrıldık. sırayla okulu gezdik. Öğretmenlerimizin fotoğraflarını çektik. Her şeyi çocuklarım yaptı. Öğretmen nerede duracak? Ne yapacak? onlar karar verdi. Ve pek çoğu hayatlarında ilk defa deklanşöre bastı.









      
 "İşte şimdi hepiniz amatör fotoğrafçısınız." diyerek de etkinliği sonlandırdık.

Fotoğraflar ne olacak derseniz  fotoğrafları bastım bile. Yarın da paspartularını hazırlayıp altlarına isim etiketlerini de koyarak okul koridorumuzda küçük amatörlerimin ilk fotoğraf sergisini açacağız :)

Öğrencilerin Objektifinden Öğretmenlerimiz


Sonuç: Benim minikler "amatör" sözcüğünü ve bu öğretmenler gününü bir daha unutmayacaklar :)

Etkinliğimiz süresince bize yardımcı olan  müdürümüz, müdür yardımcımız ve  öğretmenlerimize sonsuz teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder