1 Aralık 2011 Perşembe

KÜÇÜK PRENS’İ OKUYORUZ :)

       “O halde sadece çocuklar ne aradıklarını biliyor” dedi küçük prens."
        Sanırım en sevdiğim kitaplar sıralamasına ilk ona girer “Küçük Prens”. On kere okusam bıkmam :) Çocuklarım  da okusun istedim. Geçen yıl Alice Harikalar Diyarında (Favorilerimden biri o da ) kitabını yeniden ama doğru düzgün kısaltarak 10 fasikül halinde evde basmıştım. Her çocuğuma bir tane vermiştim. Hafta hafta okumuştuk. çok keyif almıştık :)
         Bu seneki kitabımız Küçük Prens.
         İntereti çook seviyorum :) Bir site buldum; Kitabı bölüm bölüm eklemişler. 



İşte burda. 
 
Ben de bölümleri 50X70 posterlere dönüştürüp kapıya asmaya karar verdim. Hatta ilkini astım bile :)
 
 
  Çocuklarım okumaya başladılar. Sevdiler, sevindiler. Her bölümü ortalama 2 gün tutacağım kapıda. Bu şekilde bir “Kapı Kitabımız” oldu. Ya da “Kapıda Kitap” 

       Böyle okuma etkinlikleri çocukların merakını canlı tutuyor. Devamını heyecanla bekledikleri kitabı okumaktan daha büyük keyif alıyorlar.    
     


Ne diyelim, "Yaşasın Küçük Prens!"






 

6 yorum:

  1. Çok başarılı biir öğretmensiniz ebrik ederim,ben de 3 sınıf öğretmeniyim ve bu yıl yeni başladım. Sizden öğreneceğm çok şey var. başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Ben sadece işimi seviyorum o kadar öğretmenim

    YanıtlaSil
  3. evet öğretmenim bende çok seviyorum öğretmenliği öğrencilerimi.eğitimhaneden ve buradan yakın takipçinizim:)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim :) Değerli yorumlarınızı da her zaman beklerim öğretmenim.

    YanıtlaSil
  5. elbette öğretmenim her zaman :)

    YanıtlaSil