23 Aralık 2011 Cuma

Piet Mondrian Olduk :)




Görsel Sanatlar dersinde kazanımımız "A.8. Çalışmalarında çizgi, renk, biçim ve leke ilişkilerini kullanır." Kılavuz kitabın önerisi ile çocuklara ressam Piet Mondrian hakkında kısa araştırma ödevi vermiştim. Bir kaç tanesi bölük pörçük bir şeyler öğrenip gelmiş. Biz de sınıfta araştırdık, ressamı tanıdık. Sonra eserlerinden örnekleri inceledik. Bir kaç haftadır lekelerle ve çizgilerle çalışmalar yapıyorduk zaten. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bu çalışmaların son basamağı olarak çizgi ve lekeleri birlikte kullandık. Daha önce yaptığım gibi eseri tahtaya yansıttım ve ortaya yine çok güzel ve orjinal sonuçlar çıktı :) Çocukları sınırlamıyorum böyle çalışmalarda. "Dilerseniz aynısını yapın, dilerseniz istediğiniz gibi çalışın" diyorum. Elbette Joann Strauss valsleri eşliğinde.
Kızlarımdan bir tanesinin şikayeti beni çok güldürdü;  "Öğretmenim ben içimden geldiği gibi yapıyorum, Zerda "Yanlış yapmışsın" diye kızıyor." İşte sonuçlar; Bu arada gördüğü eserin aynısını yapan 2 kişi oldu sadece :)
 






 


2 yorum:

  1. burçin çelik12 Şubat 2013 14:20

    sizi ve öğrencilerinizi tebrik ederim öğretmenim ne güzel çalışmalar

    YanıtlaSil
  2. Sizi eğitimhanedentakipediyordum blogunuzu yeni keşfettim takipçinizim , çalışmalarınızda başarılar dilerim öğretmenim...

    YanıtlaSil