1 Aralık 2013 Pazar

Kış Matematiği

Hemen bütün birinci sınıflar rakamları bitirdi. Ya da bitirmek üzere. Ama iş bununla bitmiyor. Hele bazı minikler var ki rakamların hepsini çorba ediyor. Bu çorbacılardan benim sınıfta bolca var. Bu yüzden kendi kendilerine oynayarak tekrar edebilecekleri rakam oyunları hazırladım. 
malum kış mevsimi de geldi. Bu aralara etkinliklerimizin teması hep kış olacak. Bu sene etkinliklerde kullandığım resimleri de mümkün olduğunca kendim çizmeye çalışıyorum. İşte iki kahramanımız; kardan adam ve sevimli penguenimiz :)

                      

İki kahramanımızı kullanarak photoshopta rakam kartlarımızı hazırladım. Bunları sınıf duvarına asabileceğimiz gibi benim yapacağım şekilde eşleme oyunu olarak da kullanabiliriz. 
                 

                 

Ben tüm kartları kesip rakamla resimli kısmı ayıracağım ve kartona yapıştıracağım. Yapışkanlı jelatinle kaplayıp sağlamlaştıracağım ve matematik köşemize koyacağım. Çocuklarım diledikleri zaman bunlarla eşleme ya da sıralama oyunu oynayabilsinler diye. Resimlerin üzerine tıklayarak 0 - 9 arası kartları jpeg formatında indirebilirsiniz. Rakamlar için kullandığım font da dahil tamamen özgün ve el emeği çalışmam olduğunu belirtmeliyim ;) 







5 yorum:

  1. Tebrik ediyorum sizi..Çok güzeller..Ben de kızım için kullanacağım...

    YanıtlaSil
  2. Öğretmenim okuma dikte çalışmaları ile ilgili etkinlik çalışmalarınız varmı bu konuda ne yapıyorsunuz kolay gelsin

    YanıtlaSil
  3. Öğretmenim t sesine dün başladık. Bu seste bir iki gün ilerleyelim ilk grup için yaptığım tüm çalışmaları bir yazıda paylaşacağım.

    YanıtlaSil